sobota, 23 marca 2013

Aby do wiosny



Wiosny w ogrodzie nie widać ale na parapecie już jest. U nas minus 9 stopni. Wysiane roślinki trzymam w szklarni i aby mi nie zmarzły non stop pale świeczki. Wypalam wszystkie świeczkowe nadmiary. Temperatura nie spada poniżej zera i roślinki pięknie rosną w jasnej szklarni. Hartują się na całego. Szklarnia pięknie oświetlona nocą jest dodatkową ozdobą ogrodu. Ciekawe co sobie sąsiedzi o mnie pomyślą.  
           
Kule z mchu zagościły na stole. Dołożyłam tylko kilka piórek.





Na magnoliowych gałązkach zawisły sznurkowe pisanki.






Dom powoli nabiera wielkanocnego klimatu.


Ale ze względu na kiepska pogodę działamy w domu i powstaje nowa komoda do naszej sypialni. Na razie Arek wszystko skręca i nowe zdjęcia pokaże w następnym poście.
Pozdrawiam i oby do wiosny.


16 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie bardzo klimatycznie ((: pozdrawiam i aby do wiosny

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten koszyk.A przypomniałaś mi,o dekoracjach z mchu,moja mama zawsze je robiła.Tylko skąd ja teraz mech wezmę:)))U nie 30cm śniegu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny dziękuję za cieple słowa. Do świąt śnieg zniknie- no mam nadzieję:-)))

      Usuń
  3. Piękne dekoracje..ja tez troszkę zaczęłam u siebie dekorować...
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja już nie mogę doczekać się zdjęć nowej komody! Piękne ma Pani wnętrza, takie "w moim stylu", jak tu zaglądam to czuję się ...jak w domu :-) - wiele wspaniałych inspiracji i cieszących oko detali można u Pani znaleźć! Dekoracje świąteczne piękne - szczególnie te z mchu. Zapraszam do siebie, gdzie od niedawna piszę o mojej walce z remontem starego, wiejskiego domu: zielononoga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komoda się tworzy:-)))Ale przed świętami pokarzę.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Prześliczne dekoracje i bardzo świąteczna atmosfera! Pozdrawiam cieplutko, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle zieleni. Własnie na blogu zaproponowałam dawna grę w zielone, oczywiście tym razem na zdjęcia. Zapachniało ziołami, śliczne pisanki. Taki sznurek to świetny pomysł. Na kiermaszu spotkałam takie gesie wydmuszki z dziurkami jak serwetki. Tak pięknie, tak świątecznie na zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaj świetne:) Mój dom jest na Brzozowej i pod brzozami więc zapraszam częściej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O też brzozowo u Ciebie. Koniecznie Cię odwiedzę.
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Przecudny klimat Twojego blogu.Jestem wielką miłośniczką ogrodu,tym bardziej podziwiam Twoje starania.
    Wiele się nauczę i sporo podpatrzę:-)
    Zapraszam do siebie: www.magnolia-rozmaryn.blogspot.com
    Pozdrawiam wszystkie blogowiczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się,że się podoba.
      pozdrawiam cieplutko
      Kaśka

      Usuń
  9. Bardzo pięknie jest u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)
Pozdrawiam Kaśka

BUŁECZKI Z CZOSNKIEM NIEDŻWIEDZIM

Przepyszne bułeczki z czosnkowym pesto. Najlepsze jeszcze ciepłe, ale równie dobre w kolejny dzień. Można podpiec w piekarniku i znów będą c...