środa, 9 lipca 2014

GREEN CANOE style / lato 2014








GREEN CANOE style / lato 2014 :)


Zapraszam wszystkich do poczytania świeżutkiego magazynu GREEN CANOE , w którym jest nasza angielska altanka, cebulkowy wianek i abażur krok po kroku.
Bardzo dziękuję Joasi, która poświęciła nam tak dużo miejsca w swoim magazynie.
 Koniecznie zobaczcie magazyn, a u mnie jeszcze kilka fotek mojej altanki.  Historię krok po kroku jak powstała altanka znajdziecie  TU
Tak wyglądała wiosną.




A teraz...



Króluje tu kolor niebieski, krateczki i paseczki. Poduszki i inne materiałowe dodatki pochodzą z Dekorii KLIK


Poduchy na leżaki uszyłam sama. Mogę je łatwo zdjąć i wyprać.



Serwetki dostały koronkowe wykończenie i stały się podkładkami pod talerze.










Uwielbiam emaliowane dodatki. Większość z tych przedmiotów kupiłam Tu. Właśnie stąd pochodzą te śliczne niebieskie kanki, stare zegarki...



























Na ścianie altanki  znalazło się miejsce na ogrodowe przydasie.






Dla mnie nie ma nic przyjemniejszego jak usiąść wśród kwiatów, wypić kawę i podziwiać efekty naszej pracy. Bo z dostępnych klamotów i wkładu własnej pracy powstało nasze bajkowe miejsce na ziemi.
Życzę Wam miłego dnia.
Kaśka






33 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę,że jestem w magazynie GC Style

      Usuń
  2. Kasiu gratulacje, zaprezentować siebie w takim magazynie to marzenie:) wszystko wygląda pięknie a altanka no prześliczna:)
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyglądu altanki, a w magazynie u Joasi prezentuje się naprawdę super. Pozdrawiam Kaśka

      Usuń
  3. Kasiu gratuluacje!!!! . Nie ma sie czego dziwic,ze wybrali ta altanke...nie mozna oczu oderwac...i ogröd zachwyca!!! Mozesz byc dumna z siebie!!
    Pozdrawiam))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Altanka pięknie wkomponowała się w ogród. Myślę ,że dzięki niej mogę ładnie wyeksponować piękne rośliny i pokazać moje skarby.
      Buziaki

      Usuń
  4. Jestem pod wrażeniem!
    Sznur jako wykończenie na ścianach i przy dachu rewelacja!
    Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sznur zakrywa wszelkie niedoskonałości i pięknie wykańcza ściany.
      Buziaki
      Kaśka

      Usuń
  5. Czemu nie chwalisz się jeszcze publikacją w czasopiśmie??? Na szybko nie mogę przypomnieć sobie tytułu:-) :-) altanka wyszła zabójczo! Lubię taki styl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Wiem, wiem muszę napisać oddzielny post. Nadrobię zaległości.
      Pozdrawiam Kaśka

      Usuń
  6. Kasiu stworzyłaś tak piękne klimatyczne miejsce. Nie mogę się napatrzeć. Cały czas myślałam, że jest to wiekowa chatka-altana, a tu takie zdziwienie. Wspaniała.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chatka jest nowa , ale przerobiona na starą. Taki był pomysł. Gdy była taka jasna i nowa, bardzo rzucała się w oczy. Teraz wkomponowała się w ogród.
      Pozdrawiam Kaśka

      Usuń
  7. Prawdziwie bajkowe miejsce, a tę bajkę napisaliście własnymi rękami. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnymi rękami i trochę czasu na nią zeszło, ale jak się fajnie dopasują wykonawcy to wszystko sprawnie idzie do przodu. To nasza bajka :-))
      Buziaki

      Usuń
  8. Kasiu, bardzo się cieszę, że zawitałam w Domu pod brzozą, klimat cudowny:)
    Odnośnie altany, sama koncepcja, nie mówiąc o wykonaniu, po prostu niesamowita!
    Wystrój i ogólny efekt końcowy obłędny!!!
    Pozdrawiam ciepło,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, taki właśnie efekt miał być osiągnięty. Witaj w moim domku.
      Pozdrawiam serdecznie
      Kaśka

      Usuń
  9. Piękna altanka :) Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ się rozmarzyłam oglądając te zdjęcia. Za oknem ciemno i mokro, a tu trochę lata na sobotnie południe. Bardzo mi się u Ciebie podoba, a za niebieskościami wprost przepadam. Masz ogromny talent do łączenia prostych elementów w niezwykle urokliwe kompozycje. Też miałam ostatnio okazję obejrzeć dom pod brzozą w gazecie (w sumie kupiłam ją głownie ze względu na artykuł o Waszym domu) i zachwyciła mnie lampa z drewnianego koryta. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasz dom powstał ze zbieraniny różnych rzeczy. Gdzieś w głowie mam zapisane zdjęcie domu jak z bajki i dlatego krok po kroku realizuję swoją bajkę. Lampa to dzieło Arka. Zdolniak z niego. Pozdrawiam Kaśka

      Usuń
    2. Nasz dom powstał ze zbieraniny różnych rzeczy. Gdzieś w głowie mam zapisane zdjęcie domu jak z bajki i dlatego krok po kroku realizuję swoją bajkę. Lampa to dzieło Arka. Zdolniak z niego. Pozdrawiam Kaśka

      Usuń
  11. Boze jak tam cudnie!!!!!!!!!! Brak mi słow poprostu, jak oglądałam Twoją altanke w greeb canoe to moje serce biło coraz szybciej. Stworzyłaś niesamowity klimat! Teraz bede marzyla by w takim miejscu zjesc sniadanko albo kolacje przy blasku świec.

    Pozdrawiam!

    www.malachitt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Miło jest usiąść w niej choć na chwilę i wypić kawę, a wieczór przy świecach jest nagrodą za włożoną w nią pracę. Pozdrawiam serdecznie Kaśka

      Usuń
  12. Droga Kasiu. Pozwoliłam sobie zachęcić moich Czytelników do zaglądnięcia na Twój cudowny blog. Jesteście z mężem niesamowici. Czytam, podpatruję i podziwiam szczerze. Oby tak dalej! Jeśli chciałabyś z kolei zaglądnąć do mnie również serdecznei zapraszam:
    http://domprzywiosennej5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Czy jesteśmy niesamowici? Raczej pracowici i uparci. Pozdrawiam Kaśka

      Usuń
  13. Podoba mi sie ten rustykalny styl i klimat. Poza tym bardzo ciekawie zrobione zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam rustykalne domy i wszelkie stare przedmioty. Ściskam Kaśka

      Usuń
  14. Zachwycająca altanka ....aż chciałoby się ją ukraść ;)
    Pozdrawiam ze Świata Oli ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kradnij , wpadnij lepiej na kawkę. Buziaki Kaśka

      Usuń
  15. Kasiu, trochę mnie nie było i nie zauwazyłam tego posta o Waszej altance, dopiero dzisiaj. Altanka jest cudowna to połączenie cegły ze starym drewnem wygląda idealnie,kuchenka z fajerkami i stary kredens kuchenny, to to wszystko czego sama pragnę w naszej altanie, ale narazie stoi pusta pod zadaszeniem. Wasza jest juz niezwykła, pięknie wszystko dosmakowałaś, muszę pokazac jeszcze mojemu M., pozdrawiam i życzę wielu miłych chwil w tym miejscu♥

    OdpowiedzUsuń
  16. altanka piękna a taka ławeczka to moje marzenie, może za parę lat jak wybudujemy swój dom to się takiej dorobię :) okazuje się że świat jest mały i korzystamy z tego samego dostawcy internetowego :) ja u nich dokonałam większego zakupu - kredens i stół kuchenny nabyłam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)
Pozdrawiam Kaśka

KALENDARZ ADWENTOWY 2023 -12 - 17 grudnia JEDNO CIASTO- PIĘĆ RÓŻNYCH CIASTECZKEK

Mój stary dom i stare przedmioty z historią. Dom z duszą. Do takich domów bije moje serce. Każda stara kamienica, chatka i szopka wzbudzają ...