niedziela, 5 grudnia 2021

WARSZTATY ARTYSTYCZNE - ŚWIĄTECZNE WIANKI W PAŁACU KAMIENIEC




Za górami , za lasami w Kotlinie Kłodzkiej ....w pięknym pałacu.....( niestety nie napiszę ,że żyła tam księżniczka hi hi) ..




W pięknym Pałacu Kamieniec miałam przyjemność prowadzić warsztaty artystyczne - świąteczne wianki. 


W pięknej sali , przy kawce i w miłym towarzystwie grupa kreatywnych kobiet robiła wianki. 
Pachniało cynamonem, zielonymi gałązkami i świątecznym ciastem.
Ach jak cudownie spotkać tyle kreatywnych i zdolnych osób w jednym miejscu.
Powstały przepiękne wianki. Jedne na drzwi , inne na stół. Każdy inny i każdy piękniejszy od poprzedniego. Były pogaduchy, żarty, zdjęcia i wspólne dekorowanie.

 


 Był też spacer po pałacowych komnatach i pyszny obiad w restauracji. 
Już teraz wiemy,że spotkamy się ponownie na wiosnę. Już nie mogę się doczekać;-)








Pałacowe smakołyki i pyszna kawa. 






W takich klimatach to można dekorować całymi dniami.






Pracowite i zwinne rączki dzielnie plotły wianki.

















Ach te piękne łuki, stare cegły. Zachwycam się i podziwaiam konsekwencję w dobieraniu mebli i  dodatków. A jeszcze kilka lat temu pałac był ruiną. O historii pałacu poczytacie na 














A to moje ulubione zdjęcie. Perfekcyjnie dobrany kolor lakieru do paznokci.



Gdy robiliśmy wianki , to w sali obok Pani Dagmara dekorowała stoły świąteczne , a nasze kursantki miały okazję samodzielnie nakryć do stołu oraz poznać pomocne triki.








Mój mąż Arek zrobił cały reportaż oraz indywidualne sesje zdjęciowe.





















Wianki wyszły przepiękne.















Dziewczyny jestem z Was bardzo dumna.









Po wspólnym zdjęciu , Pani Kasia - właścicielka pałacu oprowadziła nas po pięknych wnętrzach i opowiedziała historię pałacu.
Dziękujemy za cudowny czas w tym wspaniałym miejscu.






8 komentarzy:

  1. Piękne miejsce i fantastyczne wianki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och miejsce jak z bajki. Cieszę się ,że mam tak blisko;-) ściskam i polecam wizytę w pałacu.

      Usuń
  2. Wow! Ale pięknie!! Żałuję, że mnie tam nie było ale bardzo się cieszę, że zrobiłaś tak cudowne warsztaty, mam nadzieję, że się staną tradycją i że dołączę za rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kinga może na wiosnę się uda. Już się cieszę :-) Ściskam cieplutko

      Usuń
  3. Piękne wianki stworzyłyście w uroczym miejscu:)))pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejsce urocze, wprost wymarzone na warsztaty wiankowe. Pozdrowienia i uściski. Kasia

      Usuń
  4. Jak ja żałuję, że tak daleko mieszkam. Piękne te wianki i urocze miejsce. Wszystko cudownie wyszło. Ściskam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie dasz radę sama, ale zapraszamy na wiosenne warsztaty. Warto zwiedzić kotlinę. Cudownego dnia. Kasia

      Usuń

Dziękuję za komentarz ;-)
Pozdrawiam Kaśka

KALENDARZ ADWENTOWY 2023 -12 - 17 grudnia JEDNO CIASTO- PIĘĆ RÓŻNYCH CIASTECZKEK

Mój stary dom i stare przedmioty z historią. Dom z duszą. Do takich domów bije moje serce. Każda stara kamienica, chatka i szopka wzbudzają ...