poniedziałek, 20 listopada 2023

GWIAZDKI CYNAMONOWE Z DOMU POD BRZOZĄ

 


GWIAZDKI CYNAMONOWE.....ile to już lat je piekę. Pod przepisem znajdziecie inny przepis. Także sprawdzony.

A ten wypróbowałam i jest też super. Różnica jest taka ,że tu bezę robimy osobno , a w tamtym przepisie odejmujemy od masy bazowej.

Wrzucam fotkę z przepisem bo robię sobie książkę kucharską z moimi najlepszymi przepisami.


GWIAZDKI CYNAMONOWE PRZEPIS NR 2

CIASTO:

2 BIAŁKA

200 G CUKRU PUDRU

400 G ZMIELONYCH MIGDAŁÓW

4 ŁYŻECZKI CYNAMONU

Białka ubić , dodać cukier puder, cynamon i migdały. Zagnieść i rozwałkować.

Wycinać małe gwiazdki. Polukrować.

LUKIER :

2 BIAŁKA

200 G CUKRU PUDRU

Suszyć w piekarniku 30 minut 100- 120 stopni C

Ciasto ma być lekko miękkie, niedopieczone, a beza biała. 

Bezę można nakładać pędzelkiem. można nożem lub lukrować jak pierniczki. ja zawsze smarowałam nożem a w tym roku wyciskałam  z woreczka .  Warto je zrobić


link do drugiego przepisu



Link poniżej.

                                                                                KLIK








Taki słój gwiazdek to idealny prezent dla wielbiciela słodkości. Dzieci będą zachwycone. I to prezent od serca.



A gwiazdki lubię za ich fotogeniczność . Tym razem w czarnych kolorach ale i tak pięknie pozują.








A co u mnie? Piekę, fotografuję i dekoruję. Organizuję warsztaty wiankowe  i ciągle nie mam tyle czasu ile mi potrzeba na zrealizowanie wszystkich projektów. 



To taki szybki post na życzenie. 
Na ten szary i mokry poniedziałek. Siedzę przy kominku i filiżanką herbatki z cytryną i nic mi się już nie chce. Kot pod kocykiem. świeczki się palą. Dziecko lekcje odrobiło więc luz. I nawet już po kolacji jesteśmy więc cały wieczór na drobne przyjemności. 
Uściski Kasia



6 komentarzy:

  1. Cześć Kasiu! Jak miło Cię odwiedzić i wypić herbatkę z cytrynką. Co się z Tobą dzieje, że tak rzadko piszesz. Gwiazdki z Twojego przepisu piekę od lat, są przepyszne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne i takie malutkie - na kęs:))) Dziękuję za przepis.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia zrobiłaś... Cudowne magiczne, gwiazdki ach. Już niedługo święta. Wszystkiego dobrego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gwiazdki wyglądają wspaniale - faktycznie są fotogeniczne ;) Może uda mi się wypróbować przepis... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny przepis, w tym roku spróbuję upiec takie ciasteczka. Uwielbiam zapach cynamonu. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)
Pozdrawiam Kaśka

BUŁECZKI Z CZOSNKIEM NIEDŻWIEDZIM

Przepyszne bułeczki z czosnkowym pesto. Najlepsze jeszcze ciepłe, ale równie dobre w kolejny dzień. Można podpiec w piekarniku i znów będą c...