niedziela, 16 kwietnia 2017

Wielkanoc 2017 w Domu pod brzozą



Kochani przy porannej kawie chcę złożyć Wam świąteczne życzenia . Zdrowych i spokojnych świąt spędzonych w gronie rodzinnym. Nasze święta jak co roku spędzamy w naszym domu pod brzozą. Jakoś nie wyobrażam sobie inaczej. Wczoraj zrobiłam kilka fotek, by z rana napisać szybkiego bloga. Nie rozpisuję się bo śniadanie o 9 godzinie z czas ucieka.


























Kochani taki mix fotek. Ale na opisy nie ma czasu.



































I co z tego ,że poduszki poukładane. Bartek mi pomaga wprowadzić świąteczny nieład;-)



A na podłodze jakoś pusto mamooooo


Już ci pomogę....

 

Ratunku ja oszaleję , syzyfowa praca , bo zabawki są wszędzie. Nawet jednego zdjęcia nie mogę zrobić ;-OOO



A kot ma leniwe życie na werandzie.






Kochani uciekam. Wesołego Alleluja 


16 komentarzy:

  1. Kasiu:)pięknie tam u Was:))Bartek musi zaznaczać swoje terytorium:))ciesz się tym:)przyjdzie czas kiedy będzie Ci tego brakowało:)))i to szybciej niż się tego spodziewasz:))
    wesołych świąt Wam życzę:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie.
    Lubie Wasza kotke-babunie juz

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji Świąt. Piękna dekoracja stołu świątecznego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha, ten klockowy bałagan jest wspaniały! :))
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Kasiu, jak zawsze :) Rozbawiła mnie wrzutka z Bartusiem :D Mam dokładnie tak samo z moim 4 letnim Kubusiem :D Radosnego Alleluja dla Waszej Rodzinki :) Pozdrawiam. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne pisanki i ten mazurek!!!
    Wesołych Świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Te jajka z kurami to najlepsze pisanki jakie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne dekoracje! Święta w takim klimacie musiały być bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. moje ulubione klimaty wspaniałe zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten klimat przyciąga niczym magnes :) Będę tu zaglądać regularnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ u Ciebie pięknie, klimatycznie.. Z olbrzymią przyjemnością obejrzałam zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wielkanoc to zaraz po wigilii jeden z najpiękniejszych okresów w roku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Merry Christmas. beautiful Christmas table decoration :)

    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealnie oddają magię świąt

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)
Pozdrawiam Kaśka

KALENDARZ ADWENTOWY 2023 -12 - 17 grudnia JEDNO CIASTO- PIĘĆ RÓŻNYCH CIASTECZKEK

Mój stary dom i stare przedmioty z historią. Dom z duszą. Do takich domów bije moje serce. Każda stara kamienica, chatka i szopka wzbudzają ...