sobota, 28 listopada 2015

Kalendarz adwentowy 2015


Patrzę przez okno i widzę biały świat. Siedzę z kubkiem gorącej herbaty i zajadam pieczone jabłka pod kruszonką. Lubicie pieczone jabłka? Ja najbardziej lubię je jeść gdy za oknem śnieg , a w domu cieplutko. 


Kalendarz adwentowy przygotowany. Moje ukochane skarpety. Dostałam je w prezencie i od kilku lat są obowiązkową dekoracją w moim domu.
Tak sobie wymyśliłam ( i mam nadzieję ,że uda mi się zrealizować mój plan) ,że każdego dnia grudnia zrobię jeden krótki post  i w każdym będzie jakiś słodki przepis. Nie ukrywam,że na pierwsze pięć dni mam już zrobione smakołyki i zdjęcia. Mam tylko nadzieję,że uda mi się upiec i sfotografować te kolejne dni. Bynajmniej bardzo się postaram.


Puszki na ciasteczka zapełniają się ;-). W tym roku testuję nowe przepisy , ale nie obejdzie się bez tych starych, sprawdzonych.












Życzę Wam miłego wieczoru i dużo przyjemności z dekorowania Waszych domów. Ja już zrobiłam bardzo dużo dekoracji. Zobaczycie je już wkrótce. U mnie na górze tradycyjnie czerwono i naturalnie. Na dole srebro i biel. A u Was. Jak planujecie świąteczne przygotowania? 
Dziękuję za odwiedziny i komentarze. Przestawiłam co nieco w ustawieniach i mam nadzieję,że teraz wszyscy mogą komentować, bo wiem ,że wcześniej były z tym problemy. 
To ja uciekam pa pa

12 komentarzy:

  1. Uroczo Zazdroszczę śniegu za oknem U mnie w Kaliszu prawie wiosna Robię bombki, wieniec adwentowy i inne dekoracje ale klimat świat tylko w marketach Brr jak ja tego nie lubię Miłego wieczoru Będę trzymać kciuki za codzienne posty Będę odwiedzać i radować Pozdrawiam Asis

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli czeka nas słodkie odliczanie:) u mnie od godzinki pada śnieg, ciekawe jak będzie wyglądał świat rano:) pomysł ze skarpetkowym kalendarzem super, prosty ale bardzo ładny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kalendarz ze skarpetek jest fenomenalny.Także uwielbiam święta w czerwieni.A wiesz że mam nawet identyczny imbryczek :) kupiłam niedawno u mnie w Bytomiu na targu staroci.Mamy podobny gust:) Pozdrawiam serdecznie http://thirdfloorno7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny ten kalendarz, słodki, uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ tu u Ciebie soczyście, czerwono, ciepło:) Ostatnie zdjęcie bardzo mi się podoba, a kalendarz zresztą też :) Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudne zdjęcia!!!! Nie ma to jak czerwień na święta-ja też co roku decyduję się na ten kolor ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny ten kalendarz :-)))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super taki kalendarz ze skarpetek:) Czekam na ciasteczkowe wypieki w zeszłym roku skusiłam się na migdałowe rogaliki z Twojego przepisu i barzo przypadły nam do gustu :)W tym roku też będą :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdego dnia? Bardzo ambitnie, ale jestem dobrej myśli :) Świetna atmosfera Adwentowa.

    OdpowiedzUsuń
  10. kalendarz jest fajny , skarpeci słodkie, rewelacyjny pomysł, fajne wykonanie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne te skarpetory ,a jabłuszka pod kruszonką uwielbiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)
Pozdrawiam Kaśka

KALENDARZ ADWENTOWY 2023 -12 - 17 grudnia JEDNO CIASTO- PIĘĆ RÓŻNYCH CIASTECZKEK

Mój stary dom i stare przedmioty z historią. Dom z duszą. Do takich domów bije moje serce. Każda stara kamienica, chatka i szopka wzbudzają ...