niedziela, 28 kwietnia 2013

Podpatrzone w innych ogrodach




Dziś zapraszam Was na wiosenny spacer i podglądanie co rośnie w sąsiedzkich ogrodach.
Przy wejściu do jednej z knajpek stoi wiaderko z kwitnącą lawendą. Co za piękny widok.

Bratki w kamiennej donicy- urok i prostota.
 k
W tych kolorowych donicach jest wszystko kwiaty, kamienie, drobne dekoracje.
 


 
 
 I znów magnolia. Tym razem magnolia gwieździsta.

Na spacerze Arek spytał dlaczego u  nas nie ma takiej magnolii.   Chyba musimy sobie sprawić taką w ogrodzie.








Stare drewno i kwiaty. Mój ulubiony widok.







I piękne stokrotki w trawie.



A ślimaczek pięknie nam zapozował do zdjęcia. Ten ponoć nie jest szkodliwy ale i tak nie cierpię ślimaków , bo zjadają mi wszystko w ogrodzie.








Za jednym z płotów zobaczyłam taki fajny widoczek. 
 
 Myślę, że spacerek się spodobał. Życzę miłej niedzieli. Pa pa
 
Posted by Picasa

11 komentarzy:

  1. Pięknie w tych ogródkach;)))
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne aranżacje w donicach i śliczne fotki natury :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i kolorowo. Donice wspaniale zagospodarowane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne inspiracje ogrodowe szczególnie ujęło mnie ostatnie zdjęcie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. spodobał się bardzo, ostatnie zdjęcie magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia!!! szczególnie ta inspiracja z lawendą....

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne inspiracje. Dziękuję:)
    T.

    OdpowiedzUsuń
  8. znie, klimatycznie bratki genialne. Zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie dziś pogoda się popsuła i nie spodziewałam się, że teraz na koniec dnia będę miała okazję zabrać się w tak cudowny spacer - bardzo miło się z Tobą / z Wami spacerowało ;)
    Dobrej nocy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne zdjęcia! ja tylko mogę u innych podglądać..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)
Pozdrawiam Kaśka

KALENDARZ ADWENTOWY 2023 -12 - 17 grudnia JEDNO CIASTO- PIĘĆ RÓŻNYCH CIASTECZKEK

Mój stary dom i stare przedmioty z historią. Dom z duszą. Do takich domów bije moje serce. Każda stara kamienica, chatka i szopka wzbudzają ...