środa, 6 grudnia 2023

KALENDARZ ADWENTOWY 2023 DZIEŃ 6 - MIKOŁAJKI




Dziś nie ma przepisu, choć ciasteczka upieczone, przepis czeka już w edycji... ale zdjęć nie dałam rady zrobić. Nic na siłę. Wstałam o 3 w nocy. Pojechaliśmy z Arkiem na giełdę kwiatową po materiał na wianki.  Bus pełny zielonych gałązek , suszu. To będą piękne warsztaty i cudowny jarmark w Pałacu Kamieniec.
Jutro jedziemy pomóc w dekoracjach. Dziś już nie dałam rady. Po giełdzie rozpakowałam 2 palety towaru do sklepiku. Ułożyłam. Potem poje jechaliśmy do Kłodzka i potem znów pakowałam paczki w sklepiku. Wróciłam późno i już nie mam na nic siły. 
Dziękuję za wyrozumiałość .Życzę Wam cudownego Mikołaja. 
Dobranoc

2 komentarze:

  1. Oooo to był bardzo pracowity dzień Kasiu. Ja stopniowo robię przedświąteczne porządki i kupuje prezenty bo potem ciężko będzie wszystko naraz ogarnąć. Kłodzko jest piękne, moja babcia miała tam kuzynkę. Pozdrawiam serdecznie

    Kasia Dudziak z bloga Kasine bziki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)
Pozdrawiam Kaśka

BUŁECZKI Z CZOSNKIEM NIEDŻWIEDZIM

Przepyszne bułeczki z czosnkowym pesto. Najlepsze jeszcze ciepłe, ale równie dobre w kolejny dzień. Można podpiec w piekarniku i znów będą c...