piątek, 8 grudnia 2023

KALENDARZ ADWENTOWY 2023 - DZIEŃ 7 PAŁAC KAMIENIEC I DEKORACJE W SZKLARENCE


U mnie bardzo pracowity czas i przez dwa dni nie miałam  czasu na zdjęcia i pieczenie. Ale dziś nadrobię.
Byliśmy w przepięknym miejscu jakim jest Pałac Kamieniec. 

10 grudnia odbędzie się tam Jarmark Bożonarodzeniowy, a także warsztaty artystyczne - czyli moje wianki. Zapraszam serdecznie do Kotliny Kłodzkiej. 



Pałac jest przepiękny , a szczególnie teraz jest pięknie udekorowany na święta.
Uwielbiam to miejsce i często tu wracam.


To restauracja pałacowa . Pyszne jedzenie ale beza i herbata różana to jest coś co zawsze zamawiam.


Proste dekoracje , nauralne i ponadczasowe. 




Te nalewki. 




Nad kominkiem Dagmara - dobry duch pałacu , dekoratorka i jednocześnie pani menadżer - powiesiła zwykłą gałąź . Ja tylko trzymam ;-)) . Do tego papierowe gwiazdki, światełka i wygląda obłędnie.

A oto moje pomysły na dekoracje w pałacowej szklarence.




Tej potoczne zwanej szklarenki- która jest większa od mojego pokoju dziennego zazdroszczę całym sercem. Piękne stare dachy na stołach. Te blaty robocze. Stare doniczki. Bajka. Moja bajka i ulubione miejsce w całym obiekcie pałacowym.






Dekoracje powstały z gałązek i suszonych kwiatów , makówek , kwiatostanów - wszystko z natury.


















Ja w żywiole . Uwielbia dekorować, robić wianki i bukiety.








To kto przyjedzie zobaczyć szklarenkę. Ogrodnicy? Mimo dekoracji zimowych w doniczkach już kiełkuje wiosna.






A teraz dekoracje w pałacu. Zachwyca wszystko. Zobaczcie sami. Te piękne dekoracje to dzieło wielu pałacowych elfów.














Kilka gałązek ,światełka i jest pięknie. 
Mam nadzieję ,że zainspirowałam Was do dekorowania
Ja jak zwykle w biegu. Uciekam i do zobaczenia.












 

5 komentarzy:

  1. Cudownie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Draga mea,
    Intradevar un loc incredibil de frumos!
    Ma bucur de multimea splendidelor poze. Naturalete si simplitate... adevarata magie a sarbatorilor!
    Calde imbratisari,
    Mia

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne dekoracje, gratuluję inwencji. Szkoda, że do Kamieńca mam tak daleko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo inspirujące dekoracje. Piękne i klimatyczne miejsce.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)
Pozdrawiam Kaśka

BUŁECZKI Z CZOSNKIEM NIEDŻWIEDZIM

Przepyszne bułeczki z czosnkowym pesto. Najlepsze jeszcze ciepłe, ale równie dobre w kolejny dzień. Można podpiec w piekarniku i znów będą c...