wtorek, 12 grudnia 2023

KLENDARZ ADWENTOWY 2023 DZIEŃ 8 - 11 WIANKI W PAŁACU KAMIENIEC


Przepadłam na kilka dni i mimo chęci nie odpaliłam nawet piekarnika. 
Przygotować duże warsztaty wiankowe to nie lada wyzwanie , a czas leci tak szybko.
Ale zaległości obiecuję nadrobić , a relacja z warsztatów poniżej.
Zaczynam od spontanicznego zdjęcia obok starej skody udekorowanej bardzo świątecznie. 
Jesteśmy przed Pałacem Kamieniec, tam Dagmara o której zaraz więcej opowiem wymyśliła taką świąteczną dekorację. 
Arek miał robić sesje zdjęciowe więc jak zwykle było, Kasiu stań mi tu na chwilkę, muszę przetestować. I przetestował i bardzo mi się podoba. Więc zaczynam takim zdjęciem.





Nasz Bartek niezbyt chciał współpracować z fotografem więc ma tylko zdjęcia w ruchu ale świetnie się bawił.
Podobnie jak ja i Dagmara - menadżer pałacu  i jego dobry duch. 


Paczki z prezentami, stara skoda i ta choinka na dachu. Piękne to wszystko. Narty znacie ;-)




Warsztaty przygotowane, każda z dziewczyn ma swoją czapeczkę.



Nerwowe oczekiwanie przed startem...





















Na warsztaty przyszła też Ola, moja kochana asystentka, która pomagała kursantkom . Ola jak już wiecie ma 11 lat i wielki talent do dekoracji.






Gałązek była cała wielka wanna i dwie balie cynkowe. 
Cała masa dekoracji.





Praca wre, a widać ,że kursantki zadowolone .Dziewczyny z Wami to sama przyjemność.




Najpiękniejsze jest to ,że każdy mam ten sam materiał do wyboru, a każdy wianek jest zupełnie inny. Każdy piękny.




Mam zaszczyt przedstawić Pana Michała, mojego nauczyciela od plastyki, sąsiada i wspaniałego malarza. Przyszedł zobaczyć co jego była uczennica wyprawia.



Gdy my kręciłyśmy wianki w sali ceglanej , obok trwał jarmark bożonarodzeniowy , przed folwarkiem pasły się alpaki , a w ogrodzie trwała sesja zdjęciowa.


Zadowolone kursantki. Dziewczyny dziękuję za to ,że przyjechałyście. Jestem z Was taka dumna;-)))



Pani Jolu wianek wyszedł przepięknie. Mam nadzieję ,że pięknie ozdobi Pani Kawiarenkę w Lądku.



Nie wiem co piękniejsze , to zdjęcie, wianek czy zimowo wystylizowana kursantka. Dziękuję. Było tak bardzo miło Cię poznać.


Ola pomagała przy warsztatach ale i tak zdążyła zrobić mały wianek. Ale z Olą mamy plan. W tym tygodniu robimy mega wielki wianek do Oli domu. Zobaczycie jaki piękny nam wyjdzie.


Dumna mama Oli Ania. Aniu gratuluję tak zdolnej córki;-))


Dziewczyny to już nasze kolejne wiankowe warsztaty. Dziękuję za udział i powiem wam ,że Wasze wianki są przepiękne. Jesteście już ekspertkami z wiankowych dekoracji. Do zobaczenia na kolejnych warsztatach.




Klimat pałacu i jego otoczenie zachwyca. Na tarasie płonie ognisko, wszędzie lampki i świece. Bajka kochani. Przyjedźcie koniecznie przed świętami i zobaczcie na własne oczy.


A w kolejnej sali odbyły się warsztaty tworzenia form do wyrobu pierników. Muszę umówić się do Tomka na warsztaty i zrobić własną formę piernikową.








Alpaki w takich ciepłych chusteczkach wyglądają tak słodko. Podobnie jak ta mała dziewczynka, która wygląda jak elfik.




Kolejne cudowne kursantki i ich przepiękne wianki. Brawo moje kochane. Niech wianki ozdobią Wasze świąteczne domy.


Mniej znaczy więcej, naturalistyczne wianki kocham najbardziej. Przepiękny i perfekcyjny. Dziękuję ;-))


Taka urocza rodzinka pozowała Arkowi do zdjęć. Dziękujemy, Dzieci były cudowne i bardzo grzeczne. 


Uwielbiam sesje zdjęciowe w Pałacu Kamieniec. 


Nasz ulubiony Pan Piotr tym razem na sesji zdjęciowej. Piotruś był kursantem na warsztatach wiankowych i zrobił przepiękny wianek. Tym razem przyjechał na sesję zdjęciową. Kochani jesteście cudowni, fotogeniczni i wiecie czego chcecie.





A to ja i Dagmara już po warsztatach.


Ja swojego wianka nie zdążyłam zrobić więc  podkradałam pewnej miłej pani. Dziękuję;-)))


Przed pałacem .


Dagmara dziękuję ,że jesteś. Jesteś niesamowita pod każdym względem. Zdolna, kreatywna i kochana. 



Prezenty  w górę. Hurra idą święta. Pani z sesji zdjęciowej w czerwonym płaszczyku wyglądała przepięknie. Dziękujemy za odwiedziny i sesję u Arka.



Gdy my już odstresowane dobrze bawimy się z naszymi wiankami i popijamy grzane wino w pałacowej restauracji, Tomek i jego kursanci kończą swoje piernikowe formy. Ile to pracy i precyzji. Trzeba bardzo się starać ale efekty pracy są niesamowite. Zazdroszczę.




A w Pałacu jarmark trwa. Są alpakowe skarpety, piękne dekoracje, słodkie miody, kozie sery, pachnące świece, formy gipsowe, makramy, dekoracje, lawenda i my Kredens babci Heli.
Dziękuję Pani Katarzynie z Pałacu Kamieniec za wszystko. Przepraszamy za te igły ,  chaos i czerwony kolor. Następne warsztaty będą w kolorze starego złota.
Poprawimy się .
Kochani do zobaczenia na kolejnych warsztatach lub jarmarku. 
Do zobaczenia.


 

2 komentarze:

  1. Kasiu czysty obłęd. Wianki cudne, zdjęcia niesamowite, wszyscy modele piękni, a ta alpaka z chusteczką, skoda, narty i pani w czerwonym płaszczyku suuuuuper. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny, przedświąteczny post, miło tu zajrzeć...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)
Pozdrawiam Kaśka

BUŁECZKI Z CZOSNKIEM NIEDŻWIEDZIM

Przepyszne bułeczki z czosnkowym pesto. Najlepsze jeszcze ciepłe, ale równie dobre w kolejny dzień. Można podpiec w piekarniku i znów będą c...