sobota, 19 marca 2011

Zdobyczne słoje na.....


Dziś zupełnie przypadkowo , idąc z psami na spacer zobaczyłam jak jeden z sąsiadów robi wiosenne porządki. Za pomocą młotka rozbijał piękne słoje. Nie wiem co ci faceci widzą w rozbijaniu szkła przy pomocy młotka ale to już nie pierwszy raz jak to widziałam??? Ostatnie dwa duże słoje uratowałam przed rozbiciem. Do tego dostałam dwie ogromne butle po winie z pięknego szkła o lekko zielonym zabarwieniu.
Słoje przerobiłam trochę na mój styl i są teraz praktycznym schowkiem na koroneczki i drobne serweteczki.
Wracając ze spaceru przechodziłam oczywiście koło domu sąsiada. Odłożył mi jeszcze jeden słój. Ten jest już bardziej tradycyjny. Dziś jest flakonem na żółtego tulipana, a jutro będzie w nim makaron spaghetti- pasuje jak na wymiar:-)
 Tutaj  bardzo kobiece narzędzia z mojej torebki. Do kompletu jest centymetr, śrubokręt i sekator czyli wszystko to co najważniejsze w torebce:-) Czasami mam też coś bardziej kobiecego.
Pozdrawiam serdecznie

3 komentarze:

  1. Takie słoje pod młotek! O losie...
    Pięknie je przyozdobiłaś!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze ze uratowalas choc te. Butelki jak znalazl na nalewki a sloikom w koronkach "do twarzy"
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny pomysl,z reszta jak zwykle,pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie na Candy:
    http://jewellerybijou.com/candy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)
Pozdrawiam Kaśka

KALENDARZ ADWENTOWY 2023 -12 - 17 grudnia JEDNO CIASTO- PIĘĆ RÓŻNYCH CIASTECZKEK

Mój stary dom i stare przedmioty z historią. Dom z duszą. Do takich domów bije moje serce. Każda stara kamienica, chatka i szopka wzbudzają ...