sobota, 5 grudnia 2020

KALENDARZ ADWENTOWY 2020 DZIEŃ 5 SZYBKA KOSTKA PIERNIKOWA

 



Miały być pierniczki i były. Upiekłam 3 pełne puszki, upiekłam i przełożyłam tort tiramisu , a tak przy okazji piernik na szybko.
Piernik ala piernik ale pyszny .
Piekłam z przepisu klik
Pycha i bardzo szybko się robi.



Tak na szybko do kawy .


Pierniczki są i w tym roku upiekłam bardzo dużo takich do zawieszenia na kubek. Uwielbiam piernikowe zawieszki na kubeczku.



Dziadek do orzechów zszedł dziś ze strychu. Oj nagryzł się orzechów, a ja nasprzątałam, bo Bartek świetnie się bawił.


Dziś miałam taki domowy dzień. Piekłam i sprzątałam kuchnie. Przyniosłam trochę dekoracji ze strychu. 
Dom nabiera klimatu. Muszę zrobić kilka fotek .




Zawsze mam ten sam problem i daję stanowczo za dużo zdjęć, ale nie mogę się zdecydować. Wybaczycie;-))


Piernika udekorowałam pralinkami, sama słodycz i mocne espresso. 
Taki szybki post ale 5 dzień mam za sobą.
Kochani jeszcze trochę reklamy dla mojego sklepiku
Do jutara do 24 godziny mamy dla wszystkich rabat 20 % na hasło MIKOŁAJ.
Zapraszam serdecznie.
A teraz to idę oglądnąć Daleko od miasta. Uwielbiam ten program.
Dobrej nocy i jutro tort tiramisu na tapecie;-))




2 komentarze:

  1. Świateczna czerwień zawsze wprowadza mnie w miły nastrój. U mnie w domu remont, więc moje dekoracje muszą poczekać. Dlatego z wielką przyjemnością oglądam zdjęcia z Waszego domu. Również wyciągnęłam czerwone filiżanki i talerzyki, które u Ciebie kupiłam i niestety ze smutkiem stwierdziła, że jeden talerzyki spod filiżanki jest pęknięty. Nikt się nie chcę do tej zbrodni przyznać. Pewnie czas na nowe zakupy u Ciebie. Pozdrawiam Do zobaczenia Do jutra Aśka

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia i ta porcelana cudna! Uwielbiam czerwień!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)
Pozdrawiam Kaśka

KALENDARZ ADWENTOWY 2023 -12 - 17 grudnia JEDNO CIASTO- PIĘĆ RÓŻNYCH CIASTECZKEK

Mój stary dom i stare przedmioty z historią. Dom z duszą. Do takich domów bije moje serce. Każda stara kamienica, chatka i szopka wzbudzają ...