czwartek, 12 grudnia 2019

KALENDARZ ADWENTOWY 2019 - DZIEŃ DWUNASTY- SZYSZKI Z RYŻU PREPAROWANEGO




Taki stary przepis i bardzo retro słodycze. Wieki nie robiłam. I wiecie już je uwielbiam.
RETRO SZYSZKI

300 g krówek
100 g masła
łyżka kakao
80 g ryżu preparowanego

Masło, krówki i kakao rozpuścić, zalać ryż i dobrze wymieszać. Łyżką do lodów nabierać porcje i układać na talerzu. Gdy lekko przestygnąć robić kulki. 
Szybkie i proste.






Wiecie , niby nic , zwykłe szyszki z masą krówkową , a ja tyle zdjęć zrobiłam.




Bartek zapozował do zdjęcia ale nie je takiego czegoś? Mówi ,że to nie są szyszki , bo spiców nie mają. Hi Hi 











To półmetek mam za sobą. Trochę biednie z tymi zdjęciami ale w sklepiku tak dużo pracy, że na kuchenne eksperymenty nie mam już siły. Ale jestem i mam nadzieję,że docenicie moje starania. A na komentarze już rano odpowiem. Dziękuję za wszystkie z całego serca. 
Buziaki i do jutra. 
Kurcze jutro piątek 13 , niby przesądna nie jestem ale nie lubię na wszelki wypadek.
Dobrej nocy;-))
Kasia



















6 komentarzy:

  1. Smaki dzieciństwa. Ja zamiast krówek, których nie można było u nas dostać gotowałam mleko skondensowane, które z niewiadomych powodów było w sklepach. Fajnie, że je przypomniałaś, chętnie je zrobię. Dzięki za codzienne posty. Doceniam i ogromnie się z nich cieszę. Pozdrawiam Do zobaczenia Do jutra Aśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szyszki są fajne. Można użyć też gotowej masy. Ja testowałam krówki. Najlepiej wyglądają w dużym słoju. Poleżą spokojnie kilka tygodni, choć u nas było tylko kilka dni.

      Usuń
  2. Smaki dzieciństwa 😍 uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak. Kiedyś kupowałam takie w woreczku i do tego oranżada w woreczku. Ale to były smaki;-))

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Pycha. szybie i smaczne , a i na prezent się nadają. Zawsze robią furrorę;-)))

      Usuń

Dziękuję za komentarz ;-)
Pozdrawiam Kaśka

BUŁECZKI Z CZOSNKIEM NIEDŻWIEDZIM

Przepyszne bułeczki z czosnkowym pesto. Najlepsze jeszcze ciepłe, ale równie dobre w kolejny dzień. Można podpiec w piekarniku i znów będą c...