środa, 9 grudnia 2015

Kalendarz adwentowy - dzień dziewiąty



Kolejny dzień  i kolejny wpis. Piernikowo i słodko, ale nie tylko od słodkiego lukru. Bardzkie pierniki są jedną z najpiękniejszych dekoracji w moim domu. Ułożone w kredensie, na półmisku, zawieszone na choince. Pasują wszędzie i do wszystkiego. A dla mnie ważne ze względu na tradycję mojego miasteczka Barda. To właśnie w Bardzie wypiekano piękne i pyszne pierniczki. O tym jak to wyglądało przeczytacie już wkrótce. Fajna historia i fajna ta dziewczyna co ją odtworzyła. Magda, mistrzyni lukrowania pierniczków. Jak sama mówi : Kaśka , nie ma chyba niczego,  czego z piernika ci nie upiekę! Rzucam hasło lawenda, fiolety i za kilka dni Magda wpada z lawendowymi piernikami. Zbliża się Mikołaj i jest Magda i piernikowe mikołajki. Są piernikowe zawieszki, kwiatki, koronkowe zdobienia, domki. Co dusza zapragnie.  Zobaczcie, podziwiajcie, zamawiajcie . Tu kontakt do Magdy 502370690. 
A ja uciekam szykować coś fajnego na jutrzejszy wpis. Pa pa



 


 





















 



8 komentarzy:

  1. Reklama dźwignią handlu Podziwiam pracę Magdy Małe dzieła sztuki A wczoraj koleżanka przysłała mi zdjęcie Waszych bałwanków Z dopiskiem "Zobacz jakie piękne rzeczy znalazłam w internecie " Zawstydzilam się. Bo skoro tak bardzo lubię Twojego bloga to dlaczego nie rozsyła informacji o nim do wszystkich znajomych, żeby też mogli nacieszyć oczy i serce Muszę przemyśleć swoje błędy i wypaczenia Do zobaczenia. Do jutra A raczej do dzisiaj Pozdrawiam. Asis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie to miłe. Dziękuję w imieniu Magdy. Magda robi pięknie pierniki. Odtwarza tradycję. Ja staram się wspierać swoją zdolną koleżankę. Już wkrótce na fb pojawi się strona internetowa z bardzkimi piernikami. Podam link to będziesz na bieżąco. Dziękuję za komentarz i życzę miłego dnia. Kaśka

      Usuń
  2. wszystko jest przepiekne, jestem pod ogromnym wrazeniem Twojego talentu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale pierniki to dzieło Magdy. Moje to wszystko inne. Dziękuję w swoim i Magdy imieniu. Ściskam Kaśka

      Usuń
  3. Pierniki pani Magdy są cudne, każdy oglądam po kilka razy.Chciałabym, aby moje też były takie piękne,niestety nie mam takiego talentu. Cieszę się jednak, że inni są tacy zdolni i ja mogę codziennie podziwiać i mieć ucztę dla oczu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne Te pierniki Magdy...podziwiam i podziwiam.Są tak piękne że aż szkoda ich skosztować:) idealne pod każdym względem i te kolorki....pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierniki -mega:))ale najbardziej lubię Twoje aranżacje:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)
Pozdrawiam Kaśka

KALENDARZ ADWENTOWY 2023 -12 - 17 grudnia JEDNO CIASTO- PIĘĆ RÓŻNYCH CIASTECZKEK

Mój stary dom i stare przedmioty z historią. Dom z duszą. Do takich domów bije moje serce. Każda stara kamienica, chatka i szopka wzbudzają ...