niedziela, 6 grudnia 2015

Kalendarz adwentowy - dzień szósty



Mikołajki. Hura. Kto był grzeczny to dostał prezent. Ja byłam więc mam i ja ;-)
Specjalnie na mikołajki zrobiłam mufiny w mikołajkowych czapkach. Przepisów na mufiny jest bardzo dużo, każdy ma swoje ulubione, więc nie podaję . Czapeczki zrobiłam z lukru i czerwonej masy marcepanowej. Łatwizna. Efekt bardzo fajny. Do tego czapeczkowa girlanda. 













A mikołajki to już wyższa szkoła jazdy. Magda zrobiła cudowne mikołajki. Są urocze. Zawsze mikołaje łączyłam z kolorem czerwonym. Tu Magda znów mnie zaskoczyła i zrobiła niebieskie, zimowe. 





Tak bardzo się cieszę, że Magda dzielnie odtwarza piękną tradycję wypiekania BARDZKICH PIERNIKÓW.
Nawet nie wiecie ile pracy, ile czasu i dłubaniny potrzeba , by powstał taki pierniczek. Magda szacun;-)




A w kredensiku pierniczki kubeczki. Napiszę o nich specjalny post.


No i zimowe gwiazdki, płatki śniegu. Chyba najpiękniejsze na święta.


 A ja ze spaceru przyniosłam gałązki i zrobiłam sobie wianek. Świeży prosty.


Chciałam naturalny , ale pod ręką miałam male bombki, więc dołożyłam do wianka.



A w środku osłonka na doniczkę, a w niej świeczka własnej roboty. Przetopiłam resztki świeczek.



Gdy fotografowałam wianek, mój asystent siedział obok i wcinał czekoladę.


Życzę Wam miłego popołudnia . I do jutra.



7 komentarzy:

  1. Pierniki wiadomo cud, miód. Ale czapeczkowa girlanda. Mistrzostwo świata Wszystko czego się dotkniesz obraca się w perły? Pozdrawiam Do widzenia. Do jutra. Asis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Aż się zarumieniłam. Do jutra ściskam Kaśka

      Usuń
  2. Muffinki odejchane!!! świetny pomysł!! Ach i te mini czapeczki na sznureczku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba w przyszłym roku zrobię dużą girlandę z czapeczek. Pozdrawiam serdecznie Kaśka

      Usuń
  3. O jeny jakie cudne slodkosci, muffinki mikolajki rewelacja!
    Pierniczki i ja dolaczam sie i mowie wielki szacun! Cudowna, koronkowa robota.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś inspiracją Kasiu :) ściskam grudniowo

    OdpowiedzUsuń
  5. wieniec wygląda genialnie a pierniki mmmmmmmmmmmm poezja

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)
Pozdrawiam Kaśka

KALENDARZ ADWENTOWY 2023 -12 - 17 grudnia JEDNO CIASTO- PIĘĆ RÓŻNYCH CIASTECZKEK

Mój stary dom i stare przedmioty z historią. Dom z duszą. Do takich domów bije moje serce. Każda stara kamienica, chatka i szopka wzbudzają ...