wtorek, 8 grudnia 2015

Kalendarz adwentowy - dzień ósmy

'

Dzień ósmy. Post ekspresowy. 


Zrobiłam ciastka domino. Muszę pokazać co i jak i wtedy podam przepis. Pyszne ale pracochłonne;-)










Z mankietów od starej koszuli zrobiłam obrączki na serwetki i opaskę na świeczkę do kompletu. Teraz poszukuję kolejnych kraciastych koszul.








No i jeszcze wianek serce na bazie z metalowego wieszaka na ubrania.








No i oczywiście BARDZKIE PIERNIKI. Napiszę jutro post tylko o piernikach Magdy. Dziś uciekam bo jestem już bardzo spóźniona, a przecież obiecałam post. Uściski i pa pa K



12 komentarzy:

  1. Pomysł z mankietami - bezcenny za wszystko inne zapłacisz ... Czapeczki oczywiście ekstra Zastanawiam się czy cierpisz na bezsenność A może Twoja doba jest dłuższa od mojej? Tajemnica Pozdrawiam. Do zobaczenia. Do jutra. Asis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi. Na bezsenność nie cierpię. Ciastka piekę wieczorem, a inne rzeczy przy okazji. A moja doba jest zawsze za krótka. Do jutra pa pa

      Usuń
  2. czy ten ostrokrzew zimuje w gruncie???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Przyniosłam go z lasu. Niestety nie mam go w ogrodzie.pozdrawiam Kaśka

      Usuń
  3. Świetny pomysł z tymi mankietami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz męskie koszule są w niebezpieczeństwie.. Pozdrawiam Kaśka

      Usuń
  4. pierniki piekne jak z witrażem ;)

    a wianek serce z wieszaka swietny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierniki witraże są bajkowe. A wianek bardzo szybko się robi. Ściskam Kaśka

      Usuń
  5. Po pierwsze dziękuję za pierniczki :)Wczoraj odebrałam paczuszkę :)Są cudowne i tak samo pachną :)) Wianek super , chyba porwę pomysł z czapeczkami na wianku:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu tak myślałam ostatnio o Tobie, czy już dostałaś pierniki. Mam nadzieję że w całości. Uściski Kaśka

      Usuń
    2. Kasiu czerwone jabłuszko było uszkodzone,zostało zjedzone ,przynajmniej nie było mi szkoda:)))Jeszcze raz dziękuję:)))

      Usuń
    3. Szkoda. Ale przynajmniej zjadłaś jedno. Bo reszta to pewnie do dekoracji. Ściskam Kaśka

      Usuń

Dziękuję za komentarz ;-)
Pozdrawiam Kaśka

KALENDARZ ADWENTOWY 2023 -12 - 17 grudnia JEDNO CIASTO- PIĘĆ RÓŻNYCH CIASTECZKEK

Mój stary dom i stare przedmioty z historią. Dom z duszą. Do takich domów bije moje serce. Każda stara kamienica, chatka i szopka wzbudzają ...