czwartek, 3 grudnia 2015

Kalendarz adwentowy - dzień trzeci



Trzeci grudnia, kolejna skarpeta, a w niej pierniczki katarzynki.




Przepis na pierniczki pochodzi z tej strony

                                                                                KLIK


Przepis sprawdzony, pyszny i prosty.





Zapomniałam Wam pokazać mojego wieńca adwentowego. Wisi nad stołem w kuchni. Udekorowałam go gałązkami z modrzewia, sosnowymi gałązkami, szyszkami, sztucznym śniegiem. Pierwsza świeczka już się pali.



Moje katarzynki udekorowałam lukrem i perełkami.


A poniżej pierniczki od Magdy Topolanek. Zdjęcia pochodzą z zeszłego roku. Ale pierniczki były tak pyszne,że musiałam je Wam pokazać.





A to dowód na nieziemski smak pierniczków od Magdy.




Brakowało mi podpórki pod książkę. Podpatrzyłam w sklepie, poszukałam deseczek, uśmiechnęłam się szeroko do męża i tak powstała moja podpórka. Zobaczcie jak to było krok po kroku.












Proste ;-)




I już mam bazę do dekorowania . 














I jeszcze rogaliki waniliowe , które robiłam w zeszłym roku. Zapomniałam dodać do wczorajszego posta.

Życzę Wam słodkiego popołudnia i do zobaczenia jutro.










19 komentarzy:

  1. Ależ zapachniało piernikami i Świętami....
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały dom pachnie cynamonem i wanilią😊. Pozdrawiam K

      Usuń
  2. Ale ja Ci zazdroszczę energii do działania.Pierniczki wyglądają obłędnie , a wieniec adwentowy to czysta magia .Pozdrawiam i nie mogę się już doczekać jutrzejszego wpisu.A tym czasem zapraszam do mnie na świąteczne rozdanie na http://thirdfloorno7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej energii to mam nadmiar, tylko czasu za mało. Dziękuję. Ściskam Kaśka

      Usuń
  3. Podpórka nie tylko pod książkę super : ) Przepisem na Katarzynki częstuję się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpórka prosta w wykonaniu, a bardzo cieszy oczy. Już ją uwielbiam. A katarzynki są pyszne tylko najlepiej jak poleżą tydzień w puszce z przekrojonym jabłkiem. Jabłko oczywiście wymieniamy. Miłego dnia K

      Usuń
  4. Pachnąco i cudnie a książka jaka fajna, już okładkę mogłabym zjeść, hi hi hi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książkę kupiłam rok temu. Jest świetna i te zdjęcia. Ściskam Kaśka

      Usuń
  5. Wieniec adwentowy - cudny!
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny wieniec :)
      i co za synchronizacja ;) wczoraj spisałam sobie właśnie przepis na Katarzynki :)
      Dekoracje jak zawsze idealne :) a stojak na książkę? cóż...chyba i ja muszę się uśmiechnąć do swojego Męża :)
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Katarzynki dostaję od Magdy dla mojego Bartka. Teraz Magda ma masę pracy wiec upiekłam sama. Bartek uwielbia. A do męża warto się uśmiechać. Pozdrawiam i miłego dnia. Kaśka

      Usuń
  6. Ależ pyszności w sam raz na przegryzkę, kiedy robi się ciemno. Ja też już siedzę już w świątecznych klimatach. Te rogaliki waniliowe to chyba zrobię, a na weekend mam zaplanowane pierniczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym roku chcę testować nowe przepisy. Wybrałam już sobie. Teraz do dzieła.A jakie pierniki planujesz upiec?

      Usuń
  7. jak pysznie...
    jak pachnie...
    jak pięknie...
    ach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszyscy Cię chwalą a ja dzisiaj pochwalę Twojego mężczyznę Złote ręce i prawdziwy skarb Co wymyślisz to robi Pozdrawiam Was gorąco. Do widzenia Do jutra. Asis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arek się bardzo ucieszy. Bardzo mnie pomaga, a teraz dopinguje bym dotrwała do 24 wpisu. Pozdrawiamy serdecznie

      Usuń
  9. Ciastka wyglądają bardzo smakowicie, aż mam na nie ochotę. Wieniec adwentowy jest piękny - taki delikatny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię gałązki modrzewia. Jest delikatny. A włożony do wody wypuści malutkie igiełki. Ciacha polecam- sprawdzone. Miłego dnia K

      Usuń

Dziękuję za komentarz ;-)
Pozdrawiam Kaśka

KALENDARZ ADWENTOWY 2023 -12 - 17 grudnia JEDNO CIASTO- PIĘĆ RÓŻNYCH CIASTECZKEK

Mój stary dom i stare przedmioty z historią. Dom z duszą. Do takich domów bije moje serce. Każda stara kamienica, chatka i szopka wzbudzają ...