czwartek, 29 marca 2012

Wiosennie

Wiosenne słoneczko coraz mocniej przygrzewa. Wszędzie robi się bardzo wiosenne i kolorowo.
Dziś zrobiłam wiosenną doniczkę z kolorowymi kwiatami. Stoi przy drzwiach wejściowych. 


 Uwielbiam połączenie słonecznego żółtego koloru z błękitem i soczystą zielenią.

Powstała też baza pod wianek wielkanocny. Zwykły bukszpan zamocowałam przy pomocy cienkiego drucika na słomianej obręczy. Wianek wystarczy ładnie podstrzyc i udekorować w wielkanocne jajeczka. 
Tak się rozpędziłam ,że zrobiłam dwa wianki.Na każde z drzwi wejściowych.


Nie ma nic piękniejszego jak wiosna. Ostatnią niedzielę  spędziliśmy na wylegiwaniu się na słońcu.
Długie rozmowy, pyszne łakocie, kwiaty wokół i stare aparaty. Nasza kolekcja aparatów pojechała z nami na tzw. wiosenne wylegiwanie się na mchu. Siedzieliśmy sobie z Arkiem na nasłonecznionej polance i naprawialiśmy stare aparaty. Teraz już wszystkie działają. 

Oczywiście musieliśmy wszystko uwiecznić i tak powstała plenerowa sesja zdjęciowa ze starymi aparatami.


Wokół pełno było błękitnych przylaszczek. Cóż to był za widok.

Wracając do domu zobaczyliśmy piękną łączkę z białymi śnieżyczkami. Powoli już przekwitały ale mimo to zrobiły na nas ogromne wrażenie.
Kupiłam dziś 30 białych jajek i będę je malowała w kolorach błękitu. Jakoś tak sobie wymyśliłam ,że Wielkanoc będzie na niebiesko.
Jajka już się gotują, a ja lecę przygotować wszystko czego potrzeba do malowania.
Pozdrawiam serdecznie.




7 komentarzy:

  1. Wiosenne kwiaty robią niesamowite wrażenie! I ta donica!!! Cudna kompozycja. Przydałby mi się taki bukszpanowy wianek! Muszę poszukać gdzieś bukszpanu...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ci wszystko rozkwitło, u mnie dopiero pokazują się łodyżki :) co rejon to inna wiosna ale dla wszystkich cudownie obudzająca

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, wiosennie, ja też już sobie pare bratków posadziłam, żeby oko cieszyły :) pozdrowienia śle

    OdpowiedzUsuń
  4. Donica wyszła piękna.

    Pozrawiam wiosennie

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kompozycje :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiekna donica a kwiatki w niej wygladają zjawiskowo.
    Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)
Pozdrawiam Kaśka

KALENDARZ ADWENTOWY 2023 -12 - 17 grudnia JEDNO CIASTO- PIĘĆ RÓŻNYCH CIASTECZKEK

Mój stary dom i stare przedmioty z historią. Dom z duszą. Do takich domów bije moje serce. Każda stara kamienica, chatka i szopka wzbudzają ...