piątek, 6 maja 2011

Słomiano- stokrotkowy wianek na drzwi

 Dziś naszło mnie na zrobienie słomianego wianka na drzwi. Chciałam udekorować go margaretkami ale niestety na te kwiatki trzeba jeszcze poczekać. Ale stokrotek na trawniku mam ogromne ilości więc one dziś zdobią wianek. Jutro mogę szybko włożyć inne kwiatki- może żółte mlecze?
A teraz krok po kroku jak zrobiłam wianek. Piszę to bo po ostatnim poście dostałam tak dużo maili z pytaniami, że dziś wyprzedzam wszelkie pytania i pokazuję jak szybko i prosto zrobić ten wianek.
1. Baza słomiana i trochę siana. Do tego cienki drut.
 2. Gotowy podkład do wianków obkładamy sianem i związujemy drutem. Powstanie takie coś.


 3. Tu gotowa baza , którą trzeba troszeczkę poprzycinać.
 4.Wystarczy dodać kwiatki, listki itd. Można codziennie zmieniać dodatki. Jeżeli ktoś chce to można kwiatki włożyć w specjalne plastikowe mini pojemniczki z wodą , które ukrywamy w sianku. Kwiatki dłużej postoją.


4 komentarze:

  1. Ten słomiany wianuszek Wygląda również świetnie sam, bez kwiatuszków!
    Super pomysł!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuje za odwiedziny.Jest mi naprawdę bardzo miło.Dekoracja wiankowa piękna.Dzięki za instruktaż napewno się przyda.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Od Joli z Jolinkowa trafiłam tu, piękne wianuszki, już dziś rano oglądałam trochę wstecz, z zachwytem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)
Pozdrawiam Kaśka

KALENDARZ ADWENTOWY 2023 -12 - 17 grudnia JEDNO CIASTO- PIĘĆ RÓŻNYCH CIASTECZKEK

Mój stary dom i stare przedmioty z historią. Dom z duszą. Do takich domów bije moje serce. Każda stara kamienica, chatka i szopka wzbudzają ...