wtorek, 18 grudnia 2018

KALENDARZ ADWENTOWY DZIEŃ OSIEMNASTY- OKO PROROKA



 Przed północą , a ja piszę. Już miałam odpuścić sobie ale nie. Ciastka upieczone, zdjęcia zrobione więc kilka słów dam radę napisać. Pewnie czekacie na wpis.


Takie fajne ciasteczka. ozdobiłam , jak mi w duszy grało.








Ciasteczka przełożone marmoladą, ozdobione lukrem i wisienką. Przepis ze strony Moje Wypieki




Proste pyszne. Koniecznie zaglądnijcie na stronę MW. Zresztą pewnie znacie  Nazywam je oko proroka bo bardzo przypominają mi te błękitne kamyczki kupowane w Turcji.
Znalezione obrazy dla zapytania oko proroka
Kochani do jutra. Ściska i uciekam Pa Kasia


3 komentarze:

  1. Ściskam również. Owocnego dnia życzę. Ciastka super. Do zobaczenia Do jutra.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że czekamy :D
    Cudownie wyszły Ci nie tylko ciasteczka ale i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciasteczka wyglądają na apetyczne, a nazwa faktycznie jest adekwatna :) Prawdziwy dom tworzą nie tylko stylowe meble i dodatki, ale też takie drobiazgi. Gratuluję umiejętności celebracji małych, pięknych rzeczy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)
Pozdrawiam Kaśka

KALENDARZ ADWENTOWY 2023 -12 - 17 grudnia JEDNO CIASTO- PIĘĆ RÓŻNYCH CIASTECZKEK

Mój stary dom i stare przedmioty z historią. Dom z duszą. Do takich domów bije moje serce. Każda stara kamienica, chatka i szopka wzbudzają ...