czwartek, 11 listopada 2010

Komódka na świąteczne drobiazgi i jesienne przetwory

Dostałam od taty małą , zniszczoną komódkę. Planowo przeznaczona była na różne wkręty ale tak mi się spodobała, że przeznaczyłam ją na mini warsztat świąteczny. Najpierw pomalowałam ją na biało , a potem obkleiłam ją papierem w świąteczne motywy. Cieszy mnie ten drobiazg bo wreszcie znalazłam miejsce na wszystkie bardzo potrzebne drobiazgi.
Tak się rozpędziłam, że udekorowałam jeszcze doniczkę i świeczki. Przyda się do dekoracji świątecznego stolika.



Pogoda nam sprzyja i nie ma jeszcze mrozów więc do dziś w mojej szklarni wisiała sobie kolorowa papryka. Dziś ją zebrałam i przerobiłam na zimowe zapasy. W necie znalazłam ciekawy przepis na paprykę po bułgarsku. Tak bardzo spodobał mi się ten przepis, że zrobiłam jeden mały i dwa duże słoiki.
Ogromna cukinia została zawekowana w zalewie słodko - kwaśnej i będzie świetnym dodatkiem do mięsa.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz ;-)
Pozdrawiam Kaśka

KALENDARZ ADWENTOWY 2023 -12 - 17 grudnia JEDNO CIASTO- PIĘĆ RÓŻNYCH CIASTECZKEK

Mój stary dom i stare przedmioty z historią. Dom z duszą. Do takich domów bije moje serce. Każda stara kamienica, chatka i szopka wzbudzają ...