czwartek, 11 listopada 2010

Piękna, polska złota jesień


Każda pora roku ma swój urok. Jesień kocham za to, że daje nam tyle pięknych owoców z których można wyczarować przepiękne dekoracje. Każdego dnia zachwyca mnie ilość barw złota, czerwieni i brązów.
Ostatnie promienie słońca wołają nas na spacer po lesie.
To właśnie z lasu przyniosłam duży konar brzozy. Po przerobieniu stał się oryginalnym świecznikiem. Do tego złote liście ,pomarańczowe owoce i już można rozkoszować się jesienią w swoim domu.


Pigwy są z mojego ogrodu. W tym roku było ich bardzo mało. Narazie będą cieszyły oko jako dekoracja na stole. Potem pewnie przerobię ja na pyszną galaretkę i może jeszcze zamarynuję na zimę. Takie marynowane pigwy w zalewie słodko- kwaśnej świetnie sprawdzają się jako dodatek do mięsa.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz ;-)
Pozdrawiam Kaśka

KALENDARZ ADWENTOWY 2023 -12 - 17 grudnia JEDNO CIASTO- PIĘĆ RÓŻNYCH CIASTECZKEK

Mój stary dom i stare przedmioty z historią. Dom z duszą. Do takich domów bije moje serce. Każda stara kamienica, chatka i szopka wzbudzają ...