sobota, 20 listopada 2010

Walizeczka z wikliny i masa solna na świątecznie.

Dziś zupełnie przez przypadek wpadła mi w ręce ta malutka walizeczka z wikliny. Lubię takie rzeczy więc ją sobie przerobiłam po mojemu.



Teraz pomieści moje retro klamerki.
Myślę, że jednak pomaluję ją na biało ale dziś już nie dam rady. Jutro tak czy siak będę malowała białą farbą gwiazdki z masy solnej. 
Poniżej moja zawieszka na drzwi. Serduszka i małe dzwoneczki. Są w pięknym czerwonym kolorze ale na zdjęciu wyglądają buro. Nie wiem dlaczego? Ale lepsze zdjęcie zrobię już z gotową dekoracją na drzwiach. 

A tutaj masowa produkcja z masy solnej.Wszystko już czeka na świąteczne dekorowanie domu.







1 komentarz:

  1. Ale tutaj u Ciebie na blogu jest pięknie,czerwono, ciekawie i inspirująco...Będę tutaj częstym gościem:-)Pozdrawiam!
    Lusi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)
Pozdrawiam Kaśka

KALENDARZ ADWENTOWY 2023 -12 - 17 grudnia JEDNO CIASTO- PIĘĆ RÓŻNYCH CIASTECZKEK

Mój stary dom i stare przedmioty z historią. Dom z duszą. Do takich domów bije moje serce. Każda stara kamienica, chatka i szopka wzbudzają ...