poniedziałek, 18 grudnia 2017

KALENDARZ ADWENTOWY DZIEŃ OSIEMNASTY JABŁKA POD KRUSZONKĄ




Dzień dobry i do jutra. Słodkiego dnia a ja uciekam bo czas goni Pa pa Kasia


JABŁKA POD KRUSZONKĄ
  • 90 g masła
  • 125 g mąki
  • 80 g cukru pudru (lub drobnego brązowego)
  • szczypta soli
Jabłka obieramy, skrapiamy sokiem z cytryny, posypujemy cynamonem, polewamy miodem , Dodajemy starty imbir, ewentualnie  rodzynki namoczone rumem.
Z pozostałych składników robimy kruszonkę. Pieczemy pół godziny w 180 C
Smacznego






5 komentarzy:

  1. super:)a jaki zapach w domu jak się je piecze:)))
    Kasiu wysłałam kolejne zdjęcie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale dzisiaj ekspresowo Owocnej pracy Do zobaczenia Do jutra Joanna

    OdpowiedzUsuń
  3. super przepis muszę wypróbować bo my lubimy bardzo jabłka a że dostałam od znajomego skrzynke jabłek to trzeba je jakos wykoorzystać

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmm, wygląda apetycznie. Idealne na zimowe popołudnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój ulubiony letni deser (z lodami) :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)
Pozdrawiam Kaśka

KALENDARZ ADWENTOWY 2023 -12 - 17 grudnia JEDNO CIASTO- PIĘĆ RÓŻNYCH CIASTECZKEK

Mój stary dom i stare przedmioty z historią. Dom z duszą. Do takich domów bije moje serce. Każda stara kamienica, chatka i szopka wzbudzają ...