niedziela, 24 grudnia 2017

KALENDARZ ADWENTOWY DZIEŃ 24 CHAŁKA DO RYBY




Wesołych świąt kochani.

Dzień 24  prawie przed północą . Ostatni dzień kalendarza. Dałam radę. Ufffffff




Dziś chałka z przepisu mojej babci Heli. Zawsze gości na naszym świątecznym stole. Przepis napiszę jutro bo dziś już zwyczajnie nie mam na to siły.



Pyszna do ryby w galarecie, do pasztetu.







Choinka ubrana, obrus po babci wykrochmalony. Na stole talerze od babci i ryba na babcinym półmisku.





Jeszcze zawiesimy wianki . Te są piękne i mam je co roku Greendeco;-))






Na choince serduszka. Prosto i pięknie. Trzeba wyjść do ogrodu po coś zielonego.



Usiąść na werandzie i może tylko do zdjęcia ;-) ale zawsze to coś. Jutro posiedzę przy kawie i zetnę te ostatnie róże z ogrodu.


Ja biegam po ogrodzie a tu Mikołaj nas odwiedził;-)))))




A teraz życzę Wam pięknego wieczoru, a ja wpatruję się w świece. Wspominam bliskich, którzy zostali w sercu , cieszę się na wspólne , rodzinne chwile z najbliższymi. I wiem ,że warto walczyć o swoje szczęście. Mi się udało ;-))) i tego Wam życzę. Uściski Kasia


25 komentarzy:

  1. Radosnych, szczśliwych Świąt. Uśmiechu na twarzy co dnia. Jesteś Kasiu niesamowita😊. Gratuluję wytrwałości👍. Oj będzie mi brakowalo tych codziennych odwiedzin😢. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu swieta to magiczny czas :)U Was jest tak bajecznie jakby sam Mikołaj mieszkał :)))
    Naprawde pieknie.Ja zainspirowana twoimi pomysłami tez w tym roku zaszalałam hehehehe
    Zycze wam spokojnych i radosnych swiąt.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za te piękne 24 dni. Z Waszej strony było dużo pracy, z mojej wiele radości i przyjemności z oglądania i podziwiania Waszych przygotowań do Bożego Narodzenia. Życzę Wam rodzinnych Świąt i niech Chrystus przeprowadzi Was bezpiecznie przez nadchodzący 2018 rok. Wielkie buziaczki dla Was wszystkich. Do zobaczenia. Do jutra. Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps Chałka rewelacja Czekam na przepis i sposób plecionki.

      Usuń
  4. Wesołych Świąt Kasiu dla całej Rodziny.
    Wszystkiego najlepszego na nadchodzący rok 2018.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję,że dałaś radę:)Twoje ciasteczka zrobiły furrorę:))tylko dlaczego one tak szybko znikają:))Miłego świętowania Kasiu:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Radosnych Świąt !!! Dziękuję za wspaniały ciasteczkowy kalendarz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Białych myśli lekkich jak puch niech anioł przywieje z nieba, otworzy skrzydłem nadziei i niech kolędę zaśpiewa. Bo dzisiaj jest piękny dzień, wszystko się rodzi na nowo, więc w blasku tajemnych świąt żyj zdrowo i kolorowo. Zyczy Anulek

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęścia w duszy i miłości w sercu...niech ten czas będzie pięknym , rodzinnym przytuleniem...
    Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu jesteś Wielka..., tyle pracy i energii włożyłaś w ten Adwentowy Kalendarz.
    Z wielu przepisów skorzystałam. Migdały w karmelu - rewelacja; migdałowe rogaliki, pękające ciasteczka i cynamonowe gwiazdki przepyszne. Były jeszcze budyniowe ciasteczka i oranżetki z Twoich wcześniejszych przepisów. Do zrobienia oranżetek użyłam w tym roku czekoladę mleczną i pół czekolady z chilli - polecam, świetny smak.
    Życzę Tobie i Twojej Rodzinie samych słonecznych i pełnych pomysłów dni w Nowym Roku.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu -podziwiam pracowitość Twoją ,piękne zdjęcia męża ,jesteście wspaniali.Tyle pracy i wysiłku musiały Cię kosztować to codzienne pieczenie i zdjęcia.Bardzo Ci dziękuję.Zafunduj sobie jakiś solidny wypoczynek bo należy Ci się zwyczajnie nooo:)Wszystkiego dobrego ,tak po świętach nawet .Pozdrawiam najserdeczniej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozdrawiam sylwestrowo i życzę szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!

    ps. Zdjęcia są magiczne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow chałka wygląda niesamowicie:) robi wrażenie :) Piękne zdjęcia, przyjemnie się je oglada:) Najlepszego w Nowym Roku, samych pogodnych dni życzę :)
    Patrcja

    OdpowiedzUsuń
  14. Prawdziwie swiatecznie bylo...
    Slady sw.Mikolaja przy choince..:))
    W tym roku krolowaly bombki ozdobione cekinami.Polecam.Cos dobrego na wyciszenie i chwile relaksu;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam chałkę. Co prawda ja jem ja z dżemem, a nie z rybą, niemniej jednak jest smakowita! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. A co z tym przepisem? Miał być jutro....

    OdpowiedzUsuń
  17. Co prawda Święta nie cieszą mnie już tak bardzo jak przed laty, ale bardzo lubię świąteczne dekoracje - zwłaszcza te w bardziej stonowanych, a nie typowo bożonarodzeniowych kolorach. Świetny zegar ścienny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Alez przepiękna choinka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna choinka! Serduszka to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. W skali szkolnej oceniam ten post na ocenę celującą.

    OdpowiedzUsuń
  21. Chałka ogromna i wspaniała ale ja najbardzie zwróciłem uwagę na niesamowite elementy drewniane w domu, belki, okna itd i co zrobiło na mnie wrażenie jak idealnie kolorem i efektem są dobrane nowe okna do starych belek. To po prostu perfekcyjna robota

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)
Pozdrawiam Kaśka

KALENDARZ ADWENTOWY 2023 -12 - 17 grudnia JEDNO CIASTO- PIĘĆ RÓŻNYCH CIASTECZKEK

Mój stary dom i stare przedmioty z historią. Dom z duszą. Do takich domów bije moje serce. Każda stara kamienica, chatka i szopka wzbudzają ...