niedziela, 6 grudnia 2020

KALENDARZ ADWENTOWY 2020 DZIEŃ 6 TORT TIRAMISU

 





Dziś tort z przepisu klik
Musi być przepyszny , bo próbowałam kremu. A dopiero zrobiłam mu zdjęcia torta  i zaraz będziemy testować.





Drugi tydzień adwentu, ale ten czas pędzi.




A u nas produkcja ptasich przysmaków. Ziarenka w filiżankach ze smaluszkiem i wegańskie z olejem kokosowym.





To fajne zajęcie dla dzieciaków. Nasz Bartek uwielbia.






Robimy też ogrodowe babeczki .

Ciasto piernikowe z wczorajszego dnia możecie upiec też w małych foremkach.



Kawa na werandzie i rożki waniliowe. Pycha. Ktoś wpada?




Przyznam się Wam,że przy tak pięknej pogodzie i niedzieli pracowałam w ogrodzie. Wypuściłam kury żeby przegrabiły ogród. Posadziłam jeszcze kilka cebulowych roślinek , które znalazłam w domku ogrodowym. Kury były zachwycone dołkami pełnym robaczków. Oczywiście musiały wykopać cebulki.
Przegrabiłam trawnik i chciałam wygrabić górkę liści obok juki. Wkładam tam rękę a tam miękki ...jeż , i kolejny i kolejny. Przykryłam listkami i przeszłam do innej części ogrodu. Niech śpią.


Przylaszczki, pierwiosnki i cuchnące ciemierniki zaczynają kwitnąć. Róże ciągle kwitną i są oblepione pączkami. Ziemia jeszcze nie zamarzła. w domu szykuje się do świąt a w ogrodzie wypatruję wiosny. 
Znalazłam już idealną choinkę na święta. Piękny świerk z naszego ogrodu. I za to kocham ogród.


A wracając do wypieków ..muszę pomyśleć o domku z piernika. Może w przyszłym tygodniu. A co mam dla Was na jutro?
Chyba ciasteczka maślane , a może te krówkowe. Jutro upieke też te spękane i może imbirki. 
Pomyślę. To udanych wypieków i do jutra.A za każdy komentarz będę bardzo wdzięczna;-))





6 komentarzy:

  1. Lubię tu zaglądać, blog jest skarbnicą inspiracji. Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekałam bardzo na te blogowe wpisy-stanowczo za rzadko sie pojawiaja:(

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, domek z piernika koniecznie, sama się czaję żeby upiec, ale jakoś nie mam odwagi, może sprawdzony przepis pomoże 😉.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaglądam i jak dziś znajdę chwilę skorzystam z przepisu na ciasteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam. Do nas też sikorki zaczynają zaglądać. Też muszę pomyśleć o jedzeniu dla nich. Pozdrawiam Do zobaczenia Do jutra Aśka

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiamy ciasteczka. Chętnie wypróbuję przepis.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)
Pozdrawiam Kaśka

BUŁECZKI Z CZOSNKIEM NIEDŻWIEDZIM

Przepyszne bułeczki z czosnkowym pesto. Najlepsze jeszcze ciepłe, ale równie dobre w kolejny dzień. Można podpiec w piekarniku i znów będą c...