środa, 9 grudnia 2020

KALENDARZ ADWENTOWY 2020 DZIEŃ 9 DOMOWE BOUNTY


Jestem z tych co uwielbiają kokos. Rafaello uwielbiam i najlepiej smakuje mi z lodówki. Kto nie próbował niech wypróbuje. Pycha. Bounty kocham. I mam dla Was ekspresowy przepis, bez pieczenia, bez zabawy. Jak oryginalne. Mega mega. Zjadłam cztery i ciągnie mnie do nich. 


Wczoraj nie zdążyłam napisać bloga bo robiłam wianki. Cała produkcja w ilościach hurtowych dla mnie i dla znajomych.



Miałam taki z giełdy kwiatowej. Podpatrzyłam i są moje własne, nawet ładniejsze. Dodatki znajdziecie w kwiaciarniach i marketach .






Lampki, herbatka i bajkowy klimat na werandzie;-)














DOMOWE BOUNTY

175 g mleczka skondensowanego słodzonego
100 g wiórek kokosowych
Wymieszać i schłodzić w lodówce. 
Uformować małe pralinki i najlepiej wstawić do zamrażarki. Będą twarde i łatwiej je oblać czekoladą.


Do tej porcji 100 g czekolady. Choć u mnie było więcej bo lubię
Gotowe kulki polać czekoladą. Schłodzić i pałaszować bo pyszne. 
Smacznego;-)
Schłodzić w lodówce.




6 komentarzy:

  1. Cuuudne fotki...i pewnie pyszne bounty...zrobię koniecznie, bo też uwielbiam kokos...pozdrawiam i podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ,a bounty polecam. Chyba najszybsze i najlepsze . Do jutra;-)

      Usuń
  2. Cześć Kasiu!
    Fajnie, że zaczęłaś nowe przepisy. Kokosy też uwielbiam, aż ślinka cieknie przy oglądaniu tych zdjęć. Pięknie u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu nawet nie wiesz ile ja się muszę nagimnastykować,żeby to ogarnąć, ale bardzo się staram choć jednak z opóźnieniem. Uściska. Kasia:-)

      Usuń
  3. Wianki ekstra. O słodyczach nie wspominając. Pozdrawiam Do zobaczenia Do jutra Aśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu słodkości zawsze najlepsze. Ja jestem ogromnym słodyszkiem. A wianki uwielbiam i wieszam je wszędzie:-) Do jutra

      Usuń

Dziękuję za komentarz ;-)
Pozdrawiam Kaśka

BUŁECZKI Z CZOSNKIEM NIEDŻWIEDZIM

Przepyszne bułeczki z czosnkowym pesto. Najlepsze jeszcze ciepłe, ale równie dobre w kolejny dzień. Można podpiec w piekarniku i znów będą c...