poniedziałek, 7 grudnia 2020

KALENDARZ ADWENTOWY 2020 DZIEŃ 7 MAŚLANE CIASTECZKA KÓŁECZKA

 








To był bardzo długi i pracowity dzień. Padam na nos i z laptopem w łóżku piszę do Was kilka słów. 
Wstaliśmy o 4 rano i pojechaliśmy na giełdę po rośliny na wianki. Jutro rusza kolejna produkcja. 
Po giełdzie byłam w sklepiku do ciemnej nocy bo kurier i tak spóźniony , a wszystkie paczki ekspresowe. 


Potem dziecko kot, króliczki, zimne piwo i m jak miłość. Dobrze że miałam już kilka zdjęć w zapasie...




Dziś prosto i smacznie. Maślane ciasteczka z rękawa cukierniczego. Tu z cukrem pudrem ale były też z czekoladą i białym maczkiem. Ale były jak napisałam i się zbyły zanim zrobiłam zdjęcia. 
Więc polecam ciacha bo po co kupować coś z czymś tam w środku co raczej naturalne nie jest. A i satysfakcja jest. 
Przepis poniżej a ja idę spać. jutro postaram się znaleźć czas na zdjęcia i dłuższego bloga. 
Buziaki Kasia

MAŚLANE CIASTECZKA KÓŁECZKA 


200g miękkiego masła

180 g cukru

2 paczuszki cukru waniliowego

szczypta soli

3 jajka

500 g mąki

2 łyżeczki proszku do pieczenia


Masło, cukier , cukier waniliowy i sól utrzeć do białości. Dodawać po jednym jajku i dalej ucierać. Mąkę wymieszać z proszkiem do pieczenia i stopniowo wsypywać do masy.  

Masę przełożyć do rękawa cukierniczego z końcówką w kształcie gwiazdki. Wyciskać kółeczka . U mnie wielkości dna od szklanki. Pamiętajcie o odstępach, bo ciasteczka sporo urosną.

Piec 15 minut w 190 st. C.

Posypać cukrem pudrem, można zanurzyć w czekoladzie. Są pyszne, maślane, Takie do popołudniowej herbatki. Lubicie maczać w herbacie? Ja uwielbiam tylko nie lubię jak coś mi tam wpadnie i pływa bryyyy

Warto je upiec bo nie są zbyt słodkie , a bardzo kruche. Świetne do powieszenia na choince. 













2 komentarze:

  1. Ulala. Pyszotka... Naszły chęci na pieczenie... Choć ostatnio pierniki, pienik, ciasteczka i teraz jeszcze ach

    . Grudzień mamy można sobie pozwolić. Hihu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Maślane ciasteczka moczone w herbatce są super. Uwielbiam. Choć z herbaty pozostaje bagienko, nie zmieniam zdania. Pozdrawiam Do zobaczenia Do jutra Aśka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)
Pozdrawiam Kaśka

BUŁECZKI Z CZOSNKIEM NIEDŻWIEDZIM

Przepyszne bułeczki z czosnkowym pesto. Najlepsze jeszcze ciepłe, ale równie dobre w kolejny dzień. Można podpiec w piekarniku i znów będą c...